21 Ağustos 2014 Perşembe

Buyur sendedir tüm tutsaklığım..

Tutsak artık ellerim adına yazmaya..
Var mıdır hala yazmak istemeyen aşka?
Sus artık, duygularım konuşur harbi.
Buyur sen de afiyetle ye gönlümün dibini.

Boğuluyor gözlerim, düşlüyorum seni,
Düşüyorum sana, gözlerinde bir savaş.
Rüzgar serin, senin yanın benim yanım.
Yar dedim, şimdi seril önüme yavaş yavaş

Vazgeçilmez değilsin, vazgeçemediğimsin
Vazgeçmek istemediğimsin, vazgeçmeye korktuğum bir sen.
Öleceğiz elbet, vazgeçmesem ne olur?
Ne farkeder ne kadar sevdiğimi bilsen


Sana küstüm, aşka sözüm geçmedi.
Sanma bir sana mahkumluk etmedim
Aştım artık engelleri, ben aslında senim.
Sen bende bir bendin, ben alıştım artık sendeyim.
Yırtıyorum yine kağıtları, nerede kaldı sevinçlerim.
Aklım sendedir, duymazsın da sesimi.
Buyur tüm tutsaklığım sendedir.

Unutmayı düşledim, düşlerken düşündüm
Düşündüm unutamadım gülüşünü.
Sen gitmedikçe umrumda değil kimse.
Şimdi dön bir bana, gül yüzüme.
Gül yüzüm, güler bir tek seninle.

Aşkla yürüdüm, ellerimde bir sen yoktun.
Kalbimde sen varken, dokunmasın ellerim.
Sen bana, geceme, güneşime gereksin
Sen yoksan bunlara ne gerektir

Asla küsmedim aşka, tutsaktım belki gözlerine.
İçimde sen yaşadıkça tutsağım bu aşka
Tutsağım ki yaşar bir aşkım seninle.
Buyur sendedir tüm tutsaklığım..
Buyur sendedir bütün aksaklığım
Buyur sendedir hep yasaklarım
Buyur bir şey mi söyledin sedyedir belki bu yattığım..
/v.a.ceylan/ & /b.onurcan./


Anasayfaya dön


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder