18 Kasım 2014 Salı

Biliyorum Gideceksin

Biliyorum, hep bildim.
Gideceksin, hissediyorum.
Hissedersem,yazarım.
Biliyorum, yine susacağım.
Gelenler hep gitmişti, kalanlar hep eksikti.
Zaten pek de yakışmamıştı şiir sana..
Uyumsuz kalmıştı seninle..
Biliyorum, gideceksin.
Hissediyorum, yazacağım.
Yine noktalara döneceğim, biliyorum eksildim..
Korkmuyorum büyüdüm, hiçbir veda ürkütemedi beni..
Hiçbir yol, sonsuz olmadı zaten..
Neyse gidiyor musun? Gitme demiyorum..
Susuyorum, gideceksen git..
Şiir ağlatmaz beni, ağlamam da zaten..
Derinleri deşmek istemiyorum, yine susuyorum..
Zaten hiçbir bağımız da olmamıştı sevmek dışında..
Uyumak istiyorum, uyanmamak gibi..
Bir tek rüyalarım gerçekti zaten..
Sende bir rüyaydın zaten, uyandım ben..
Şimdi gitmek istiyorsan git..
Yeter ki artık dokunma benliğime..
Sattım hislerimi artık ederi neyse..
Seninde dediğin gibi, hissetmiyorum artık.
/b.onurcan/

Anasayfaya dön

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder