30 Ağustos 2014 Cumartesi

Günaydın

Günaydın gönlümün serveri günaydın
Sen yoktun ben yine burdaydım
Gecelerce oturdum ama susmadım
Günaydın nazlı yarim günaydın

Seni yazdığım kelimeler hurdaydı
Senin yerine bir sürü kişi adaydı
Gelmedin ama yerin hep saraydı
Günaydın aşk-ı ebedi günaydın

Sevdam her gün yeniden küllendi
Seni unutmam imkansız-ı külliyendi
Seni gördüğümden beri sanki büyülendim
Günaydın hilali yıldızımın günaydın

Yokluğun her an beni benden etti
Bu sevgi sanki bana emanetti
Bir kere gülümsesen krize yeterdi
Günaydın ameli kalbimin günaydın

Koşardım ben bir kere yürüseydin
Sen sanki atar damarıma düğümlendin
Benimle ipe yürü desem gelir miydin?
Günaydın aklımın hem demi günaydın

Sensiz rüya görmek bile sanki çile
Akıl yetmez seni unutmak istesem bile
İnsan yapabilir mi her şeyi isterse
Günaydın ruyi mahım günaydın

Sen olduğun sürece günüm hep aydın
Çeşmi elam istemesen de hep yanındayım
Kar etmez atlasam tepesinden bir dağın
Günaydınım, derde dermanım güz ayı mı?

Nedenim ortadayken sonuç harabe
Bundan sonra sen sağ ben selamet
Bir de beni vefasız olarak hayal et
Gün doğmadan battı bizim muhabbet

Günaydın aç gözlerini gizli yarenim
Sana her daim biraz daha gelenim
Ayaklarım yoruldu koşmaktan, artık yar benim
Günaydın can yoldaşım, medarı yaşamım
/v.a.ceylan/

Anasayfaya dön

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder