20 Ağustos 2014 Çarşamba

Ne?

Ne desem haklıyım bilemem
Ne yaptıysam bundan kime ne
Ne yer var kalbimde kine
Ne de aklım sonsuz sevgide

Ne zaman rahat bırakır insanı
Ne de insan sever mekanı
Ne mekandır sevdiren bu diyarı
Ne de bu diyardır bağlayan beni

Ne aklınla gidersin buralardan
Ne de kalbin gitmeni onaylar da
Ne bedenine söz geçirebilirsin
Ne de sen buradan gidebilirsin


Ne ben senden vazgeçebilirim
Ne de serden geçebilirim
Ne aklım yerinde kalır
Ne de kalbim sevgiyle donanır

Ne kadar sevsen de onu
Ne de yersin aşkın kabuğunu
Ne o kadar bekleyebilirsin
Ne de ondan vazgeçebilirsin

Ne sevgidir tükenen
Ne de sabırdır biten
Ne yarendir beklenen
Ne de gidendir gelen

Ne ilacı zamandır
Ne be bu bir kuraldır
Ne sadece o vardır
Belki de o bir yardır

Ne herkes sadakat gösterir
Ne de her seven sevilir
Ne gelene git denir
Ne de gelen kabul edilir

Ne gitmek bir çözümdür
Ne de kalmak bir kabulleniş
Ne sevmek bir bahanedir
Ne de sevilmek bir çözüm

Ne seni çok sever uykudan
Ne de geceleri uyanır uykudan
Ne tüm dertlerim uykudan
Ne de bunlar gerçek uyan uykudan

Ne bu dünya gerçektir
Ne de seni sevecektir
Ne tamamen yalandır
Ne de sana hayrandır

Ne zaman geleceksin diye sorma
Ne kadar geleceksin diye sor
Ne gidecek kadar gel
Ne de gelmeyecek kadar git

Ne gece bekler sabahı
Ne de taze ölüyü mezar
Ne kimse sevebilir saçlarını
Ne de o gözlerini benim kadar

Ne sevgim yeterlidir gelmene
Ne dilim varır gel demeye
Ne engeldir gelmemene
Ne de açar kapılarını gelmeme

Ne gözlerine tutuldum senin
Ne de sözlerim bu kadar derin
Ne kirpiklerin bu kadar sivri
Ne de dediklerim o kadar çetrefilli

Ne anlatmak istediğim bu kadar zor
Ne de anlamak istememen bu kadar doğal
Ne hayat bu kadar acımasız
Ne de ben bu kadar dayanıksız

Ne sahte sevgiler seni yıpratır
Ne de gurbet beni rahatlatır
Ne uzaklıktır bana engel
Ne olursa olsun sen yine de gel

Ne gayem seni anlatmak
Ne de amacım ortada bırakmak
Ne sadece ona yazıyorum
Ne de sizi hesaba katıyorum

Ne bu dizeler biter
Ne de benim nefesim yeter
Ne kendimi tam anlatabilirim
Ne de siz tamamen anlayabilirsiniz

Ne bu son şiirim olacak
Ne de satırlarım son bulacak
Ne ben hoşça kal diyim
Ne de siz elvedaa..
/v.a.ceylan/


Anasayfaya dön


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder