27 Ocak 2015 Salı

Solun Yolumdur

Şiir olup yazmak seni, bana benzer
Sen yüreğime girmiş, aklımdaki tek ezber
Yüreğimizin seli tüm engelleri ezer
Aklım hep senin sokağında gezer

Sevmek seni, yüreğimdeki bir fırtına
Değişmem dünyayı kokunun bir fırtına
Kimse yaslanmasın benden başka, sırtına
Koşarım düşünmeden her sıkıntına

Gözlerin boşluğumdur sana düştüğüm
Sen benim her zaman kurduğum düşsün
Biz hiç bir zaman çözülemeyen bir düğüm
Bırak, aşkın her daim gönlüme düşsün

Dikenleri toplayıp da geldim yarına
Gülleri serdim yoluna, gelirken yanına
Yanaş biraz daha yanıma, yarınıma
Yan az daha benim aşkımla, yarınımıza

Solun solumdur, soluğumdur
Sonun sonumdur, sonumudumsun
Bize yoktur engel olacak bir sorun
Var mı bizden çok seven her yere sorun

Durakta bekleyen çoktu seni seçtim
Ben seni severken serden geçtim
Ben sende tektim, sezdim geldim sevdim
Tüm kalbimi, hayatımı önüne serdim

Rüyalar gerçeğe seninle döndü
Hayatım seninle mutluluk gördü
Üzüntü, hüzün hep söndü
Kardeşim sana görüm mü?

Garbımı, afakımı sardın seni gidi beşer
Seninleyken saatler geçiyor üçer beşer
Çaya senden daha güzel var mı şeker
Fazlasına ne gerek çayıma tek şeker yeter

Düşünüp durduğumdan beri hareket edemez gözlerim
Gönlüme girdiğinden beri hep seni özlerim
Yolun yolumdur gelişini tekrar tekrar gözlerim
Sanadır bundan sonra tüm sözlerim..
/v.a.ceylan/

Şiiri dinlemek isterseniz tıklayın..

Anasayfaya dön

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder