28 Ağustos 2014 Perşembe

Kutup Yıldızı

Bir hiçlikten her şeye dönüşmesen
Beni bu kadar iyi dinlemesen
Eğer yokluğunla imtihan etmezsen
Bir ben var burda bizim için bir de sen..

Oruç tutmak gibi belki de seni beklemek
İnsanın ihtiyaçlarıdır bir sevgi bir de ekmek
Ne kadar istese de içemez susayan
Bir ben var burda seni su sayan..

Her şeyin adı konamaz biliyorum zordur aşk diyebilmek
Yanlışlarla dolu etrafındaki her sevgiyi aşk diye bilmek
Birlikte ördüğümüz bu kazağa sen de atar mısın bir ilmek
Isıtır içini sıcak tutar, sevgiyi zordur söyleyebilmek

Her daim yaksa da içini bu his hoştur
Kazağın iki kolu birleşmezse her şey boştur
Kovalayan olmadıktan sonra sen istersen koştur
Dirençli olmalısın çünkü aşkın yolu yokustur

Vardır bir çaresi her şeyin etme merak
Doğrudur bizim işimiz her daim yüzümüz ak
Senin sevgin sanki bir vatan bir bayrak
Uğruna can versem beni içine alır mı alsancak..

Umudunu kestiğin anda gökten bir yıldız düşer
Tam kalbime, tüm aklıma farketmeden hükmeder
Hangi yıldız uzak değil ki bundan şikayet edeyim
Sen yeter ki iste ben kapına geleyim

Ruhumun derinlerinde bir kıpırtı saklı
Sen istedikten sonra sorun değil olman yasaklı
Temizler misin ardımı olsam pasaklı
İsterim benim olsun hem kalbi hem aklı

Sen dedikten sonra çok da önemli değil millet ne der
Millet bu bulur ayıbını her zaman napar eder
Takarsan onları yer bitirir seni keder
Bir kıvılcım yeter, bir rüzgar eser, bu acı beter
Yürek susar da su bulamaz, yokluğunla geçti seneler
Her zaman olduğu gibi sabır biter bu oyun diner..
/v.a.ceylan/

Anasayfaya dön


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder