4 Eylül 2014 Perşembe

Neden Sen?

Uzaklaşalım mı nasıl olur ya da yanıma yanaş biraz.
Yaklaş sol yanıma doğru yol al, gitmek yaraşmaz bize.
Usta değiliz bu yolda, kaybedebiliriz duygumuzu.
Belki de bitebilir sevdamız, baki değiliz solda.

Sokaklar da değildir bizde, oturur yazarız bir köşede.
Belki sokak köşesinde bulunuruz biraz,yine de buluruz bir yol yaklaşmak için.
Caddeler değildir ya sonsuz, elbet çıkacaktır bir köprü karşımıza.
Tutunacak bir ipimiz varsa yetmez mi kalkmaya.

Şimdi yaklaş,yaklaş. benden sana gelen bir söz.
Düşündürücü her bir söz.
Gitme lütfen söz.
Her bir hataya ayrı bir söz.

Gökyüzüne dön, yüzün dönsün bir bana.
Pusulandır yıldızlar, ay ışığında bir sen.
Karanlık değildir caddeler, parlıyor kaldırımlar.
Kaldır başını bakkk, yolun sonunda bir ben ..

Aldım başımı gidiyorum çıkmazlarıma, biliyorum geleceksin çıkmasam da yola.
İlerlersem bulacaksın beni , durdukça geçmiyor zaman..
Saatim elimde yoluma çizilir her bir saniyem.
Zaman seni ben geçer, ömür Azraili bizi bekler.
Ayrılık az ve öz olmalı durmasını bilmeli.

..............
Bil ve gel, öğren bi gel.
Gitmeden bir gel, varsa çare buyur gel.
Dinler bu duygu bir seni, sen yolu sor yine gel.

İki kahvem bekler masamda, sohbet edecek zaman çoktur bu diyarda.
Gerekse bir seninle paylaşırım bu tadı, başkası bilmez bu kokuyu.
Nefesini kat gönlüme, seril emek gibi.
İlk heyecan gibi.

Kuzen beat dedi ; güzeldir bu..
Sordum yakışır mı ona.
Şiir kime yakışmaz dedi.
Dedim ona ; şiir bize yakışır da onlara yanaşamaz bile.

Sahiden şiirden eser kalmak nasıl bir duygudur ki ?
Onca yalnızlık içinde sana yazmak, hak eden yüzlerce kadını hiç etmek.
Sahi söylesene ben yanaşsam sana.
Arkamızda bıraksak her şeyi,
Ne notamızı alsak, ne ben bunları anlatsam.
Gelsen de dinse ya tüm uyuşmuşluğum..

Uykularımı dinlendirsek ya biraz, fazla yorulmadı mı gözler.
Peki ya göz altı morluklarım hiç mi hesabı olmaz onların.
Benden yana helaldir de hak, bedenime kefil değildir hak.
Sen de gör her şeyim ayrı bir helak.
Kayıp olmuş bir tek benliğim.

Bende çoktur mektep, okumak kalır sana.
Yazmaktır benim işim, okumana bak sen.
Elbet görür gözlerin bir gün kanayan yağmurları.
Otur dua et geç olmasın vakit.

Bana soracak olursan, şuandır vakit.
Burada saklıyorum vakti geldi.
Şöyle yaklaş kuytu köşelerime.
Sol yanıma yanaş biraz, dinle söylenenleri.
Kulaklarından akacaktır yaşlar,gözler artık bir kuraklık.
Vurgun yedi duygular, sahipsiz kalınca düşünceler.
Akmaz oldu kan, sıksan da canını.
Kessen de boğazını.
/b.onurcan/

Anasayfaya dön


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder